Fragt fra kr. 29
Gratis indpakning
30 dages fuld returret
Gratis fragt v/køb over kr. 650
Betalingskort

Reklamationsret

Du har 14 dages fuld returret på varer hvis den ikke har været åbnet eller er blevet beskadiget på en sådan måde at varens værdi er blevet forringet.

Husk ALTID at kontakte os pr mail FØR du returnerer dine varer. Dette for at vi kan vurdere om varerne skal returneres eller kasseres. Desuden for at vi kan være behjælpelige med en returlabel og/eller vejledning i hvilken fragtform der skal benyttes.

Vi refunderer porto for fejlleverede varer.

Porto for returnering refunderes ikke.

Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil bytte en vare?

Vi tilbyder bytteret op til 30 dage fra afsendelsesdagen. Du skal returnere varen til os i samme stand som du modtog den (ubrugt og salgbar). Vedlæg portokode eller frimærker til at dække portoudgifter for den nye vare du ønsker tilsendt. Send os en mail på info@helsemarie.dk inden du sender retur.

Varen var forkert/i stykker da jeg fik den - hvad gør jeg?

Selvom vi gør os umage med at pakke varerne inden vi sender dem til dig, kan der jo ske uheld ind imellem. Hvis varen er defekt eller fejlekspederet ombytter vi naturligvis uden udgifter for dig. Erstatningsprodukt fremsendes så snart vi har modtaget det beskadigede produkt fra dig. HelseMarie.dk har 30 dages fuld returret fra faktureringsdato. HelseMarie.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles HelseMarie.dk indenfor 2 dage efter modtagelse. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder HelseMarie.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Der gives ifølge købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen.

Dog skal du være opmærksom på at økologisk hudpleje har en udløbsdato og at holdbarheden efter åbning er begrænset til 4 måneder. Dette betinget af at de er opbevaret på rette vis, og det vil sige tørt, ude af direkte sollys og køligt, under 25 grader celsius, helst lidt mindre.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Du har som kunde ret til at få tilsendt en ny vare som erstatning for den der reklameres over. Dette forudsætter dog, at reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til HelseMarie.dk på adressen:

HelseMarie.dk
Nørre Hyllingevej 29
4070 Kirke Hyllinge

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til info@helsemarie.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Helsemarie.dk har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.